سطوح فیلم و ورق های پلیمری تمایل زیادی به چسبیدن به هم و بلوکه شدن دارند. از جمله دلایل این پدیده نیروی واندروالسی قوی و صیقلی بودن آن هاست.

از سوی دیگر صیقلی بودن و ضریب اصطکاک بالای محصولات پلی اتیلنی و پلی پروپیلنی باعث بروز مشکلاتی در حرکت آن به روی سطوح مختلف و جدا شدن آن ها از یکدیگر می شود. این امر باعث ایجاد مشکلاتی در استفاده از این محصولات در صنایع بسته‌بندی علی الخصوص در خطوط کیسه‌سازی و یا شکل‌دهی، پر کردن و دوخت می شود. همچنین ضریب اصطکاک بالا در هنگام تولید یا استفاده، باعث حرکت نامناسب فیلم تولیدی بر روی غلطک‌های هدایت‌کننده، جمع‌کننده و در نتیجه سایش قطعات، اختلاف ضخامت و چروک‌ شدن رول های تولیدی می‌گردد. مستربچ آنتی بلاک / لیز کننده حاوی ترکیب افزودنی های آنتی بلاک و لیز کنند است که اثرات جانبی بر محصول ندارد و موجب تسهیل حرکت فیلم و ورق های پلی الفینی شده و از به هم چسبیدن آن ها جلوگیری می نماید.

مزایا

افزایش سرعت خطوط بسته بندی
جلوگیری از به هم چسبیدن فیلم و ورق تولید
کاهش ضریب اصطکاک و تسهیل در حرکت محصولات
رفع چروک خوردگی و یا نایکنواختی در رول های محصولات تولیدی
جلوگیری از سایش قطعات خطوط بسته بندی
کاهش ضایعات تولید
کاوش پلیمر البرز
مستربچهاي آنتی بلاک/ لیزکننده این شرکت بر پایه پلی اتیلن با نامKPA-AB E414 , E414A به بازار عرضه می شود. این مستربچ ها حامل ماده افزودني آنتي بلاك به همراه لیزکننده است که تأثير چندانی بر روي خواص نوري ویا بوی محصول نهايي ندارد ، لذا براي توليد فيلمهاي نازك و شفاف پلي اتيلني، ورق و یا قطعات دارای عمق به عرض بالا که مشکل گیر کردن در داخل یکدیگر را دارند استفاده می شود

دیدگاه خود را بنویسید