مستربچ آنتی استاتیک

مستر بچ آنتی استاتیک نوعی ماده ضد الکتریسیته ساکن میباشد که باعث جلوگیری تجمع الکتریسیته روی سطح پلیمر میشود. قیمت و خرید مستربچ آنتی استاتیک بستگی به یک سری عوامل‌ دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

رطوبت عاملی میباشد که اثر بخشی آنتی استاتیک ها را بالا میبرد. این عامل باعث شکل گیری لایه های بارالکتریکی به روی ماده مورد نظر میشود.

خرید مستربچ آنتی استاتیک

خرید مستربچ آنتی استاتیک شما را در برابر آسیب های جدی همچو آتش سوزی و‌ انفجار محافظت میکند.
این عنصر به شما تضمین میدهد که تجهیزات اداری شما در برابر بارهای ساکن و‌ تخلیه الکترواستاتیک محافظت میشود.
با توجه به کاربرد نهایی ما نیز مستر بچی‌ را ارائه میدهیم که مزایای کوتاه مدت و‌ طولانی مدت دارند.

آنتی استاتیک چیست؟

آنتی استاتیک‌ ها افزودنی های ضد الکتریسیته ساکن مواد شیمیایی هستند که تجمع الکتریسیته ساکن در مواد پلاستیکی را به حداقل میرساند.
در مراحل تولید‌ پلاستیک از‌ مواد آنتی استاتیک (همان مستر بچ) استفاده میشود.
مزایای استفاده از مستر بچ آنتی استاتیک
-با ایجاد عملکرد سریع در انتشار قالب باعث کاهش زمان مصرفی پروسه میشود
-رفع ایراد های لایه های پلی الی فین و‌ محصولات قالبی
-به حداقل رساندن‌ پیامد ها در الکترواستاتیک

قیمت مستربچ آنتی استاتیک

چنانچه شما به دنبال بهترین قیمت آنتی استاتیک می باشید بصورتی که برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد و یا نیز سوالاتی درباره خصوصیات این عنصر دارید با ما در ارتباط باشید تا بهترین خرید را تجربه کنید.
قیمت مستربچ ها مانند مستر بچ رنگ سفید با توجه به عامل‌ های مختلفی چون کیفیت مواد ا‌ولیه ، ابزار در فرایند تولید آنها نیز بستگی دارد.

کاربرد

-مخازن دورانی
-فیلم های بسته بندی
-قطعات الکتریکی و الکترونیکی
-لوازم آشپزخانه
-اسباب بازی

 به چه محصولاتی افزوده میشود؟

مستربچ آنتی استاتیک برای محصول های گوناگون کاربرد فراوانی دارد که برخی از این محصول ها عبارتند از : قطعات الکتریکی و الکترونیکی ، مخازن دورانی ، لوازم آشپزخانه ، اسباب بازی و فیلم های بسته بندی شده.

افزودنی آنتی استاتیک یکی از آمیزه ها ی  پرکاربرد در صنعت میباشد  که مزایای فراوانی دارد با افزودن آنتی استاتیک به محصول، بار الکتریکی تخلیه شده و فرایند تولید محصول به سهولت میرسد.

شرکت کاوش پلیمر البرز با سابقه ای درخشان در تولید انواع مستربچ های تخصصی در صنعت پلیمر به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های مستربچ کمک فرایند ، مستربچ براق کننده و … در ایران و تنها تولید کننده انواع افزودنی پلیمری ،  مستربچ لیز کننده  و … با قیمتی رقابتی ، در خدمت مشتریان گرامی می باشد.