مستربچ آنتی اکسیدانت

افزودنی آنتی اکسیدانت یک افزودنی مهم در صنعت پلاستیک میباشد که در فرآیند تولیدی مورد استفاده قرار میگیرد. خرید و قیمت مستربچ آنتی اکسیدانت در مجموعه کاوش پلیمر.

بدلیل اینکه پلاستیک ترکیبی از برش و حرارت و اکسیژن بالا است که این عامل باعث خراب شدن اکسیداسیون حرارتی پلیمر ها میشود، استفاده نموندن از مستر بچ آنتی اکسیدانت موجب پایداری پلیمر در مقابل عامل های اکسایش در حین فرآیند تولید ، جلوگیری از اکسید شدن پلیمر در دمای بالا ، افزایش‌ مقاومت محیطی پلیمر و … میگردد.

چه موقع به این مدل افزودنی نیاز داریم؟

در دو حالت نیاز میباشد، یکی زمانی که دمای پلیمر در‌حین فرآیند به بالاتر از دمای ذوب خود میرسد و حالت دوم زمانی که تحت شرایط جوی و اکسیژن و حرارت محیط  قرار میگیرد.
اگر در این دو حالت از آنتی اکسیدانت استفاده نگردد پلیمر دچار افت میشود.

خرید مستربچ آنتی اکسیدانت

در صورت تهیه شدن این محصول از‌ مواد اولیه خالص و با کیفیت دارای خواص بینظیر میباشد.برای خرید مستربچ بهتر میباشد از متخصصین در این زمینه یاری بگیرید تا محصولی با کیفیت و با قیمتی مناسب تهیه نمایید. توصیه میشود هنگام خرید به مرغوبیت آن توجه نمایید.

میتوانبد برای خرید مستربچ شفاف کننده با همکاران ما ارتباط برقرار کنید.

قیمت مستربچ آنتی اکسیدانت

با در نظر گرفتن این که قیمت به متغیرهای گوناگونی نظیر ماده اولیه ، کیفیت محصول ، و حجم سفارش بستگی دارد و متغیر میباشد،
قیمت حدودی این محصول را تا ۱۵۰۰۰۰ تومان برای هر کیلو در نظر میگیرند.

شرکت کاوش پلیمر با سابقه ی درخشان در تولید  مستربچ های تخصصی در صنعت پلیمر یکی از بهترین تولید کننده ها در ایران و تنها تولید کننده مستربچ لیز کننده ، مستر بچ رنگ سفید و … با قیمتی رقابتی، در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

برای خرید محصولات دیگر میتوانی با مجموعه ما در ارتباط باشید.