مستربچ لیزکننده (slip)

مستربچ اسلیپ به عنوان افزودنیه عامل لغزش معرفی میگردد که در صنایع مختلف کاربرد دارد. عوامل لغزش یک مولکول بزرگ با وزن بالا میباشد که به صورت ذوب شده لزج میباشد. بهترین قیمت و خرید مستربچ لیزکننده در مجموعه کاوش پلیمر.

مستربچ slip

مستربچ اسلیپ به عنوان یک‌ روان کننده در‌ محصول ها ی متشکل از پلیمر استفاده میشوند ، با گذر زمان عامل لغزش به سطح محصولات حرکت میکند و لایه ی نازک تشکیل میدهد که مستربچ اسلیپ باعث کاهش اصطکاک بین سطوح میشود.

قیمت مستربچ لیز‌کننده

مثل مستربچ های دیگر به عواملی نظیر برند تولید، مواد اولیه، کیفیت و … بستگی دارد. میتوان گفت قیمت مستربچ لیزکننده با توجه به مزیت هایش مقرون به صرفه میباشد.

برای اطلاعات بیشتر از قیمت انواع افزودنی پلیمری و … میتوانید به وبسایت مجموعه ما مراجعه نمایید.

ویژگی مستربچ اسلیپ

اسلیپ از پرمصرف ترین افزودنی ها به حساب می‌آیند و به دلیل برخورداری از خواص روان کنندگی باعث کاهش اصطکاک از سطح جسم میشوند.
کارایی این مستر بچ ها به صورتی میباشد که با گذر زمان به سطح پلیمر حرکت و در همانجا کریستالیزه میشوند.

خرید مستربچ لیز‌ کننده

در هنگام خرید مستربچ لیزکننده باید دقت ویژه ای داشته باشید. مستربچ اسلیپ به سبب کاهش چسبندگی بیت لایه های فیلم نازک،معمولی و‌کشاورزی بکار میروند کیفیت مواداولیه و‌ نوع افزودنی در تولید محصول متاثر‌ میباشد.

برای خرید عمده مستر بچ رنگ سفید میتوانید با مشاوران ما در ارتباظ باشید.

مزایا

  •   مستربچ لیزکننده فرایند پذیری را تسهیل میبخشد.
  •  از چسبیدن لایه فیلم جلوگیری و باز شدن آن را سهولت میبخشد.
  •  ضایعات را کاهش میدهد.
  • استهلاک ماشین را نیز کاهش میدهد.

خرید انواع  مستربچ براق کننده و … با کمترین قیمت در مجموعه کاوش پلیمر که با سابقه درخشانی که در تولید تخصصی انواع مستربچ دارد نیز امکان پذیر میباشد.