مستربچ آنتی بلاک

فیلم‌ ها ی پلیمری ممکن میباشد بخاطر رول شدن و طولانی‌ شدن زمان نگهداری در انبار، دچار چسبندگی بشوند. در این حالت باز نمودن رول آن، به سختی انجام میگیرد. برای رفع این مشکل، مستربچ آنتی بلاک که یک نوع لیز کننده ضد چسبندگی میباشد مورد استفاده قرار می‌ گیرد. با استفاده از این مستربچ به عنوان یک مستربچ افزودنی ، لایه‌ فیلم صیقلی  و اصطکاک دستگاه‌ تولیدی کاهش پیدا می‌ کند. برای اطلاع دقیق از بهترین قیمت و خرید مستربچ آنتی بلاک نیز با ما در ارتباط باشید.

تهیه این افزودنی:

این افزودنی از پودر پلی‌ اتیلن به مقدار۶۰ درصد کل ترکیبات و منیزیم سیلیکات خشک به میزان۳۰ درصد و اروئیک اسید آمید به مقدار ۱۰ درصد تشکیل میشود. همه اجزا در قسمت گراویمتر اکسترودر، اندازه‌ گیری میشوند سپس پلی اتیلن و منیزیم سیلیکات داخل مخلوط کن ریخته تا مخلوط همگنی به دست بیاید.

قیمت مستربچ آنتی بلاک

قیمت مستربچ آنتی بلاک به یک سری عامل نیز بستگی دارد که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم.

برند سازنده – مواد اولیه – نرخ ارز – کیفیت ساخت – عرضه و تقاضا

آنتی بلاک های معدنی بیشترین کاربرد را در صنعت دارند و به طور کلی قیمت آنها نیز ارزانتر است.

کاوش پلیمر البرز مستربچ آنتی اکسیدانت را نیز با نازل ترین قیمت در اختیار شما نیز قرار میدهد.

آنتی بلاک چیست؟

مستربچ‌ های آنتی بلاک ترکیبی از افزودنی‌ های ویژه اند که می‌ توانند در پلی اولفین‌ ها برای پردازش پلاستیک استفاده شوند. این افزودنی‌ ها ویژگی‌ های ضد چسبندگی و لیز کنندگی دارند. این افزودنی در فرآیند تولید محصول های  پلاستیکی موجب میشود  تا عملیات رول کردن ، بسته بندی ، برش و سایر با اختلال کمتری انجام شود.

خرید مستربچ آنتی بلاک

پلاستیک به سبب استفاده از آن در طیف گسترده ای از صنایع به سرعت در حال رشد است.  به کار گیری نانوکامپوزیت‌ ها به عنوان پرکننده‌ ی بسته بندی ، افزودنی‌ ها ی خاص مانند آنتی بلاک‌ ها و افزودنی‌ های دیگر که در خدمت کیفیت محصول هستند ، باعث میشوند تا تولید پلاستیک به سطح جدید و بالاتری برسد. استفاده از مستربچ‌ های ضد انسداد مشکل عمده‌ ای را که معمولاً در ساخت یا استفاده از فیلم با آن مواجه می‌ شود را به کلی حل می‌ کند. برای خرید مستربچ آنتی بلاک می‌توانید با با مشاوران در کاوش پلیمر البرز تماس بگیرید.

شرکت کاوش پلیمر البرز با سابقه ای درخشان در تولید انواع مستربچ های تخصصی در صنعت پلیمر به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های مستربچ کمک فرایند ، مستربچ لیز کننده و … در ایران میباشد .