مستربچ شفاف کننده PP

این مستربچ برای از بین بردن کدری محصول مورد استفاده قرار میگیرد و به دلیل عبور نور بیشتر در محصولات پلاستیکی جلای بیشتری میبخشد . این ماده به عنوان مستر بچ هسته زا پلی پروپیلن نیز شناخته میشود که موجب افزایش درصد کریستالی مذاب پلیمر میگردد . مستربچ شفاف کننده برای محصول هایی که بر پایه پلی اتیلن تولید میشوند کاربردی میباشد . برای اطلاع بیشتر از قیمت مستربچ شفاف کننده PP و نیز خرید مستربچ شفاف کننده PP با ما همراه باشید.

عملکر شفاف کننده ها

این مستر بچ هسته زا در دسته نیمه بلورین و آمورف‌ قرار میگیرند.
زنجیره ها ی پلیمر نیمه بلورین به صورت تغییر فاز از مذاب به جامد باعث تشکیل بلور‌ میشود که تاثیر مثبت بر خواص پلیمر دارد.

برای بررسی عملکرد دیگر مستربچ ها چون مستربچ آنتی استاتیک به وب سایت کاوش پلیمر مراجعه کنید.

مزایا

مزایای خرید مستربچ شفاف کننده :

پایداری ابعادی قطعه را افزایش میدهد.
سیکل زمان تزریق محصول را را کاهش میدهد.
تبلور را‌ کم میکند.
مستربچ شفاف کننده هسته زایی‌ میکند.
تاب‌ برداشتگی را کاهش میدهد.

سفتی و دمای نرم شدگی‌‌ را بهبود میبخشد

قیمت مستربچ شفاف کننده

پلیمر هایی مثل پلی کربنات ، پلی استایرن ‌و … بصورت کلی از شفافیت برخوردارند .‌ موضوع اصلی قیمت بالای آنها برای کاربرد در صنعت میباشد . یکی ارزان ترین پلیمر ها پلیمر پلی پروپیلن میباشد ، که برای افزایش شفافیت باید افزودنی شفاف کننده برای کاهش ماتی آن خریداری شود . با این حال قیمت مستربچ شفاف کننده PP نمیتواند تاثیر قابل ملاحظه ای در قیمت نهایی محصول بگذارد.

خرید مستربچ شفاف کننده

خرید مستربچ شفاف کننده PP برای استفاده در تولید محصول ها ی پلیمری انجام میگردد . در خرید این شفاف کننده باید به این نکته توجه‌ نمود که این محصول در مکان هایی که در معرض رطوبت و گرد و غبارند قرار نگیرد.

مجموعه کاوش پلیمر البرز این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم نموده تا بتوانند به صورت عمده انواع افزودنی پلیمری و مستربچ آنتی اکسیدانت و … را تهیه نمایید.